UPSI Digital Repository (UDRep)
Start | FAQ | About
Menu Icon


Browse by: Year_icon Subject Year_icon Publisher Year_icon Year
Total records found : 1
Simplified search suggestions : Ekhwan Saaban
12005
thesis
Kepuasan perkhidmatan bagi pelanggan di kaunter-kaunter Jabatan Pelajaran Terengganu
Ekhwan Saaban
Tujuan kajian ini adalah untuk mengenalpasti tahap kepuasan pelanggan di kaunter­ kaunter Jabatan  Pelajaran Terengganu (JPT). Perkara yang paling penting pada hari ini adalah kepuasan hati  pelanggan. Sekiranya pelanggan tidak berpuashati, mereka akan memberikan satu pandangan yang  negatif terhadap mutu kerja sesebuah organisasi tersebut. Sekiranya sesebuah organisasi tidak  berjaya memuaskan hati pelanggannya, segala tindakan yang organisasi lakukan untuk mencapai kualiti  dan menawarkan perkhidmatan terbaik, tidak bermakna sama sekali. Di sini bolehlah dikatakan bahawa,  kepuasan pelanggan adalah ialah tanggapan pelanggan bahawa harapan mereka telah dipenuhi  ataupun   melebihi  apa yang  dijangkakan.  Matlamat  utama  organisasi sepatutnya ialah menghasilkan  seseorang pelanggan yang sentiasa berpuashati dan setia bersama-sama organisasi. Justeru itu  meyediakan perkhidmatan yang berkualiti tinggi dan perkhidmatan yang terbaik akan tercapai apabila  org.....

152 hits

Filter
Loading results...



Specific Period
Loading results...



Top 5 related keywords (beta)

Loading results...



Recently Access Item




Installed and configured by Bahagian Automasi, Perpustakaan Tuanku Bainun, Universiti Pendidikan Sultan Idris
If you have enquiries, kindly contact us at pustakasys@upsi.edu.my or 016-3630263. Office hours only.